Alla inlägg under juli 2011

Av sabrin - 8 juli 2011 00:24

Dag- En plats du skulle vilja besöka .


Jo det är många platser jag skulle viljat besöka .

Men det finns tillräckligt med många att besökas

så ja , jag vill sååååå gärna besöka mitt hemland

som jag inte har gjort på nästan 10 år , tänk er sitt

eget hemland , usch hatar det . Jag hoppas på att

jag iaf gör det.

Av sabrin - 3 juli 2011 14:37

Dag-13 min skola och min syn på utbildning


Går på kunskapskolan ju ,

gör allt får att få bra betyg ju .

Och syn på min utbildning vetejag fan .

Men vill bli mäklare haha så gör allt

för min syn osv skit :d

puss puss.

Av sabrin - 1 juli 2011 22:40

Hej kära blogg. idag har man faktist inte gjort så mycket , men vid halv fyra tiden duschade jag och sånt , behövde tvätta håret efter all lockande och smuts i håret som jag fick efter jag lekte med sötisen , iaf sen vid kvart i fem ringde mammas kompis mig och fråga ifall jag ville med till muskem , och eftersom jag hade fixat mig så klart sa jag ja då , så jag skyndade mig , hann inte sminka mig , så var hon nere i min trapp efter fem minuters stress , sedan körde hon oss ditt med sina små söta döttrar , älskar dom , haha lovade dom att köpa en present så ska väl hitta något gulligt till dom . iaf hade riktigt kul där med dom , sen vid 9 tiden körde hon mig hem o sånt , kom hem ofc bytade om och sedan snacka en massa med mamma & systrarna , haha efter en stund hade jag tråkigt så jag satte på högsta volymen och började dansa , hahaha jag förneka som om inget hade hänt :p hahahahahha . nu pallar jag faktist inte skriva längre än det. En bild kmr med också . puss puss söta läsare.

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards