Alla inlägg under april 2011

Av sabrin - 28 april 2011 22:09

Sabrin is back :)

ville börja blogga igen .

känns tråkigt utan o blogga .

känns som åratal utan min underbara blogg.

orkar nt berätta om dagen MEN DEN VAR BÄST

TILL SIST MED SANNA & FATTE älskar er mest asså.

så jag passar på och besvara frågor.

134 viktiga tonårsfrågor

Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ibland
har du varit kär i någon? - ja
är du kär just nu? - nt kär men gillar.


Tio frågor om dig själv

namn? - sabrin ali hassan.
när fyller du år? - 27 juli
några piercingar? - örat & navlen :P
vad har du på dig just nu? - kläder ;)
vilken årstid är bäst? - SOMMAR (A)
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - soligt & ingen skriker .
vad tycker du mest om hos dig själv? - hahha inget spec faktist ?
vad är du bra på? - vetefan men fotboll ?
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - mä ngn annan

10 frågor om dina vänner

vem är den roligaste av dina vänner? - Dilan.
vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snygga på olika sätt ;P
vem är mest partyprisse? -jag & dilan.
vem är den du helst har filmkväll med? - vetent ?
vem av dina vänner är mest "evil"? - och det är ? haha
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - ingen haha ;P

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - ingen.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
vem är farligast i din familj? - MAMMA
vem ser roligast ut i din familj? - ingen faktist.
vem är coolast? - JAG :D
har ni något husdjur? - nerå
vem har du mest gemensamt med? - syrrorna.
vem står för underhållningen? - vetnt
vem sover du oftast med? - mig själv ?
roligaste kvällen med familjemedlem? - när när ? vi åkte bil ;P hahha vetej.

10 frågor om idag

har du varit glad idag? - ja .
har du varit ledsen idag? - lite.
har du gjort något bra idag? - SKOJAR DU , som fan att jag har gjort ;P
vad ska du göra nu? - duscha snart då.
har du gjort något dåligt idag? - ja ;(
vad har du ätit idag ? - fisk ?
har du duschat idag? - inte än , men ska snart
är du trött? - nerå.
vad händer imorrn? - SKOLA FUCKU :(

SKOLA

Går du i skolan? - ja -.-
Har du varit i skolan idag? - ja

ANNAT

Hur mår du just nu? - SUPERDUPERBRA:d
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - KLART ?
Har du piercat dig? - ja

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - mommo
Vem ringde du senast? -
 ingen ? vetej?

Vem sms:a till dig senast? - jag vet inte,
Vem sms:a du till senast? - jag vet inte, 










ÖVRIGT

Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - orkar nt kolla.
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bdb, msn, facebook. spotify.











FAMILJ:

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - en timme sen.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - en timme sen.

SPORT

Går du på någon sport? - ja
Isåfall, vilken/vilka? - fotboll ofc.
Trivs du med den sporten? som fann.
Tycker du att den sporten är rolig? som fann.
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? jajja klart.

ÖVRIGT

Gillar du punk? - punk ?
Har du sminkat dig idag? - nej , pallade inte .
Isåfall, vad för smink? - inget ? :)
Vad har du på dig för trosor just nu? - svarta ;P
Vad har du för bh/topp på dig just nu?  haha svart bh ;P

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - jao
I så fall, vilken låt för tillfället? - on the floor ?

Vad gillar du för musik? - typ , olika

KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - yes
Har du fler än 3 jeans? - japp
Har du fler än 5 tröjor? - jao
Har du björn borg trosor? - en ja ;P
Har du en vit bh/topp? - jao
Har du en svart bh/topp? - ja

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja :d
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ne , 
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - ne
Använder du volymspray? - bara någon spec dag,
Använder du mousse? - va ? xd
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - ?
Använder du parfym? - ja
Använder du läppstift? - ja
Använder du brunkräm/foundation? - alltid.
Använder du rouge? - nej.
Uppsatt hår eller utsläppt? - utsläppt
Plattar/lockar du håret varje dag? - ja du vet ;(
Duschar du varje dag? - typ
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - hahah nej.



Kärlek:

Är du kär just nu? - vetej. gillar bara .
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - ja.
Har du ett förhållande? - nerå.
När går gränsen vid otrohet? - när man typ kysser någon annan ?..
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - ja.
Vem kramade du senast? - sanna
Vem kysste du senast? - ivanish ;P
Är du romantisk? - ja ?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - vetej ? nerå.
Är du svårflörtad? - nje
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - nä.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - öhm ,
Hur länge höll det? - venne
Har du lekt med någons känslor? - ja faktist.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ha ett förhållande
Är du en bra pojk/flickvän? - vet inte
Hur många har du varit kär i? - svår fråga :d
Vem sov du senast bredvid? - senast , dilan i gamleby.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? jadu
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - eh, va ?
När fick du din första kyss? - venne ?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 17,
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej ?
skulle du kunna taturera din kärlekspartner på din arm? - Nej.

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - riktigt fina kläder , & massa mer ja ... ;)

Av sabrin - 22 april 2011 20:32

Ville bara säga att , jag kommer inte kunna blogga på ett tag. jag har fullt upp , både i skolan hemma & sånt , jag kmr blogga igen när jag inte har typ något och göra. så jag kör på den sista inlägget. idag vid ett tiden stack man till gröningen med bästa ;P vi hade riktigt kul alllså , träffa carro & belle i pistachia och sen träffa jag mehmedina , savin , fatte ,& många till i gröningen också :) ja och mkt hände där i gröningen , och det var sjukt super varmt :) , ja och vi har varit ute fram tills 20.15 , så jag kom precis hem , ska snart också ducha , är hellt död efter en lång dag :) så vi hörs nt igen förens om ett tag .

Av sabrin - 20 april 2011 12:25

hej ,

just nu är jag med carro.

vi har varit gifta i många år :)

fast vi gifte oss igår.

och snart ska vi ha sex :)

så vi hörs senare elr imorgon :)



hejdå / sabriin & carro :)) 

Av sabrin - 19 april 2011 08:20

jävlar så tidigt jag vakna idag , fast jag endån la mig  23:00 något, 

iaf , jag skulle vara med elsaida idag , så får se om jag kan ,

fast vi endån hade bestämt o va ;s  ojoj ..

men vi hörs iaf senare elr imorgon .

puss.


 

Av sabrin - 17 april 2011 19:18

idag har man nt gjort något spec.

varit hemma typ , och det vas assvarmt idag 

kunde knappt ha på mig ett linne , haha iaf

har tråkigt och orkar nt blogga , så vi hörs

imorgon om jag orkar blogga :)


Av sabrin - 16 april 2011 17:34

vid tolv tiden , cykla man ti stadium och köpte en keps till mig :)

sen cykla jag upp ti olympia , vi skulle spela match mot oss själva.

så mitt lag vann med 2-1 tror jag :) det var faktist kul och spela idag,

kom igång redan när jag hade spelat , för jag brukar alltid vara död

när jag kommer in på planen och spelar ,iaf sen cykla hem med mariam,

duchade och käkade mat , ja sen har man nt gjort något spec , tittat lite

på tv , och sånt , så vi hörs ikväll elr imorgon .

Av sabrin - 15 april 2011 19:36

Hej , 

fredag idag , och det betyder att det e påsk typ imorgon ? va vetjag

och att vi är lediga i en vecka + måndagen som kmr efter :)

yeaahh överlycklig :)

idag så stack jag ner efterskolan med dilan och tog några bilder i stadium

som vi ska köpa :)

iaf bilderna hittar ni på http://sabriinochdiilan.bloggplatsen.se/ isåfall ni vill kolla då :) , ja vissa bilder är ju bara "såfina" ;)

iaf vi hörs ikäll elr imorgon.


 

En bild på <---------dilan och mig ---------->






Av sabrin - 13 april 2011 17:44

vaknade kvart i 7 , gjorde v mig käka frukost o sånt , sen cykla

man upp ti skolan på fem minuter , sen började bgn och sånt ,

sen slutade vi kl 2 , så cykla hem , käka , och sen efter det städade,

och nu har jag ungefär suttit här i 3 timmar ;s , och lyssnar på musik.

äsh förstår inte hur jag pallar med datan , iaf jag ska snart göra något

annt , för här kan jag inte fortsätte och sitta. så vi hörs ikväll elr imorgon.




Ovido - Quiz & Flashcards