Alla inlägg under mars 2011

Av sabrin - 26 mars 2011 20:08

oki , är det så du ville ha det så.....

orkar inte mer...va du med vem du vill...

men jag har iaf andra jag kan vara med..

behöver inte dig... iaf inte efter allt detta så....



Ska hlr nt snacka om dagensmatch idag...

imorgon sticker jag kanske med laget o sånt ...

vetej ska tänka iaf. kmr nt blogga på en hel vecka.

är ju i gamleby ..


"jävligt roligt och åka när man mår skit" tack så jävligt mkt asså...

Av sabrin - 26 mars 2011 09:17

Godmorgon.


vaknade precis , ska snart ner till tvätten och hämta kläderna ,

och senare vid tre tiden sticker jag och spelar match tydligen.

Så jag bloggar väl igen klockan 21:00 hehe hejdå.

Av sabrin - 25 mars 2011 21:56


Berätta sex sanningar om dig själv;
- Jag är blyg (ibland)
- Jag är snäll ? haha 
- jag älskar mitt lag.
- Jag hatar min lärare.
- Jag bråkar med folk jag inte ibland knr :P
- Jag hatar mitt utseende.
- Jag älskar o shoppa.

fem sanningar om hur du var som liten;
- Hahha jag lekte en ängel.
- avis på syrrorna som fick vänner.
- inte blyg
- älskade hundar.
- jag kunde inte sluta o leka med dockor :P

fyra sanningar om mitt familjeliv;
- Vi bråkar 24/7 tro mig.
- vi är åtta i famlijen fett jobbigt :P
- vi kollar alltid på vad den ena har på sig och sen tar på sig samma nesta dag.
- jag är längre än min mamma och min syster ( så jävla stolt :P )

två sanningar om mitt vänskapsliv;
-  Dom som står mig allra närmast är , dilan&sanna ..<3

- jag älskar alla mina vänner.

två sanningar om min personlighet;
-  Jag kan snea vem jag vill utan att den ska snea tbx ;P
- Jag brukar hämnas på folk som snackar skit om mig :P


en sanning om detta testet;
- allt allting är sant de jag sa :)

Av sabrin - 25 mars 2011 21:55

jag älskar dig
Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag älskar dig så.


Av sabrin - 25 mars 2011 08:07

godmorgon ...


alla sjuor är lediga idag , skönt ju slipper skolan .

ska snart ti väla med älskliingen dilan , hoppas jag

hittar något fint , Denna helgen och Nesta vecka kmr se

bäst ut.


Imorgon : match mot fittor ;)

Söndag:(lovade sanna att jag skulle med faktist) heldag med laget typ.

Måndag: GAMLEFUCKHINGBY MED ALLA SJUOR.

tisdag: GAMELFUCKHINGBY MED ALLA SJUOR.

onsdag: GAMEFUCKHINGNBY MED ALLA SJUOR.

torsdag:GAMLEFUCKINHBY MED ALLA SJUOR.

fredag: GAMLEFUCKHINGBY MED ALLA SJUOR.

lördag : match om jag ens får vara med .

söndag: match om jag ens också får vara med ;P 

älskar denna månaden hahaha.


iaf vi hörs biatches (AAAA)

Av sabrin - 22 mars 2011 20:50

Ohh jävligt länge sen jag blogga , men är tbxx (aaa)

mår bra igen haha .


idag så stack alla sjuor till bio vi kollade på "i rymden finns inga känslor" den var ju okej , och ni skulle sätt , samma rad som vi satte oss på så var det skit snygga killar där , abow jag stirra nästan bara på dom än jävla filmen hahaha . sen upp till skolan

, slutade två , så jag maria dilan "plugga" lite där i biblan sen hände något (privat;) )

hahaha kom hem halv fem o sånt. stack till ikea väla o sånt ,


btw: för er som vill ha en samsung touch ( säljer min ) ....

Av sabrin - 17 mars 2011 20:39

Kommer inte blogga på ett tag.

mår skit , har massa problem som måste lösas.


orkar inte mer , mina vänner , min skola , och mitt lag ..

och ni ska kalla er för "vänner" ti mig , pfft klarar mig utan ert "finns"..

Av sabrin - 16 mars 2011 21:17

asså orkar nt vara så social här (aa) ..

så bloggar imorgon istället , hejdå bitches.

Ovido - Quiz & Flashcards